فرم استخدام

دولتمردان، شرکت پالایش نفت آفتاب را در تأمین و انتقال خوراک یاری کنند

مدیر پالایشگاه نفت آفتاب با اشاره به مشکلات انتقال خوراک به این مجموعه، گفت: دولتمردان، شرکت پالایش نفت آفتاب را در تأمین و انتقال خوراک یاری کنند.

مدیر پالایشگاه نفت آفتاب در حاشیه بازدید دادستان بندرعباس از این مجموعه با اشاره به فعالیت خیرخواهانه و مسئولیت‌های اجتماعی توسط شرکت پالایش نفت آفتاب، اظهار کرد: بزرگ‌ترین مدرسة استان هرمزگان با زیربنای شش هزار و 500 متر با 24 کلاس ساخته‌شده است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: مسئولان با دلسوزی و حمایت از شرکت‌‎های خصوصی فعّال می‌توانند این واحدهای صنعتی را در راستای ایجاد رفع مشکل اشتغال جامعه و ارزآوری برای کشور کمک کنند.

این مقام مسئول در ادامه این بازدید با اشاره به تولید روزانه 10 هزار بشکه محصول توسط شرکت پالایش نفت آفتاب اعلام کرد: با بهره‌برداری از طرح توسعه‌ شمال پالایشگاه بندرعباس، تولیدات این مجموعه 23 هزار بشکه افزایش خواهد یافت که انتقال خوراک اصلی‌ترین مشکل آن خواهد بود.

مدیر پالایشگاه نفت آفتاب در پایان نیز با اشاره به اینکه تمامی پالایشگاه­‌های نفت کشور خوراک خود را پشت فنس مجموعه از طریق خط لوله به‌صورت تضمینی و با یارانه 5 درصدی دریافت می‌کنند، مطرح کرد: پالایشگاه نفت آفتاب تنها پالایشگاهی است که خوراک خود را از بورس و بدون هیچ یارانه‌ای خریداری و با تانکر به مجموعه خود منتقل می‌کند که در صورت تأخیر دو روزه در تحویل خوراک فرآیند تولید متوقف خواهد شد.

دادستان بندرعباس نیز در حاشیه این بازدید بابیان اینکه حمایت از بخش خصوصی در دستور کار دادگستری این استان قرار دارد، گفت: حمایت از واحدهای صنعتی­‌ که دچار مشکل هستند یا به‌صورت غیرفعال درآمده­‌اند را وظیفة اصلی خود می­‌دانیم.

علی­رضا احمدی‌منش با اشاره به لزوم حل مشکل تأمین و انتقال خوراک شرکت پالایش نفت آفتاب، ادامه داد: وظیفه دولتمردان است که مشکلات این مجموعه ازجمله تأمین و انتقال خوراک را رفع کنند.

وی ادامه داد: افرادی که مانع ایجاد و تحویل خوراک از راه لوله به شرکت پالایش نفت آفتاب شده‌اند باید پاسخ منطقی برای آن داشته باشند در غیر این صورت اگر دچار تخلف شده باشند با آن‌ها طبق قانون برخورد خواهد شد.