فرم استخدام

رشد کشور در گرو اعتماد به بخش خصوصی خواهد بود

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بابیان اینکه مسئولان باید به بخش خصوصی اعتماد کنند، گفت: رشد و موفقیت کشور بر اساس اعتماد به بخش خصوصی خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده بابیان اینکه مسئولان و کارکنان شرکت پالایش نفت آفتاب، جهادگران و تلاشگران عرصه خدمت و مجاهدت اقتصادی در کشور هستند، اظهار کرد: مدیران و نیروهای این شرکت به دنبال تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید و اشتغال در جامعه هستند که این مهم قابل‌تقدیر است.

وی بابیان اینکه مسئولان باید به بخش خصوصی اعتماد کنند، عنوان کرد: بخش خصوصی قطعاً به‌خوبی پاسخ این اعتماد را خواهند داد.

امام جمعه بندرعباس مطرح کرد: شرکت پالایش نفت آفتاب الگویی را در استان هرمزگان ایجاد کرده و بر این اساس به موفقیت‌هایی دست‌یافته است که می‌توان به‌عنوان الگوی موفق خود را در کشور نشان دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بابیان اینکه رشد و موفقیت کشور بر اساس اعتماد به بخش خصوصی خواهد بود، تصریح کرد: برخی سو استفاده گران و دلالان به اسم بخش خصوصی به دنبال دریافت زمین و تسهیلات بوده‌اند که این بخش را بدنام کرده‌اند اما مسئولان نباید خطای این افراد را به‌پای بخش خصوصی واقعی بگذارند .

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده افزود: امروز شرکت پالایش نفت آفتاب خودش را به‌عنوان یک شرکت پویا، فعال، زنده و الگویی برای دیگر فعالان بخش خصوصی معرفی کرده است.

وی به مشکلات پیش روی شرکت پالایش نفت آفتاب در طرح‌های توسعه‌ای اشاره کرد و گفت: مسئولان نباید طرح‌هایی که مزیت اقتصادی دارند را به خاطر مسائل جزئی معطل کنند.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: دانشگاه‌های ما هیچ اتصالی با حوزه صنعت ندارند که این مهم نیازمند کار سازمان‌یافته است تا بتوان این اتصال را برقرار کند.

حجت‌الاسلام عبادی زاده  با قدردانی از مسئولان شرکت پالایش نفت آفتاب به‌منظور اعتماد به دانشگاه و جوانان و جذب نیروهای تازه فارغ‌التحصیل شده بومی، مطرح کرد: این اعتماد جواب خواهد داد و این جوانان در سال‎های آینده جای پیشکسوتان شما را خواهند گرفت و شما از این اعتماد خوشحال خواهید بود.

وی به طرح‌های اجرایی شده در حوزه مسئولیت اجتماعی این شرکت اشاره کرد و گفت: دبیرستان ابن‌سینا یکی از بزرگ‌ترین مدارس استان هرمزگان است که توسط این شرکت در حال ساخت می‌باشد.