فرم استخدام

درخشش پالایش نفت آفتاب در اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی

شرکت پالایش نفت آفتاب در هفتمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی که به عنوان یک رویداد مهم در حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی تلقی می‌شود خوش درخشید.
درخشش پالایش نفت آفتاب در اجلاس سراسری مسئولیت‎پذیری اجتماعی

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب، هفتمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی به‌منظور بررسی و ارتقاء مسئولیت‌های اجتماعی در کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما تهران با حضور معاون فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس جمهور و جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور برگزار شد.
در این همایش، به پاس خدمات ارزنده پالایش نفت آفتاب در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی، نشان ملی هاتف (همبستگی اقتصادی، توسعه فرهنگی) به این شرکت اعطا شد.
این نشان به‌عنوان نمادی از تلاش‌های مستمر و مؤثر شرکت‌ها در راستای بهبود شرایط اجتماعی و فرهنگی جامعه، اهمیت ویژه‌ای دارد. سخنران‌ها در این مراسم بر اهمیت نقش مسئولیت اجتماعی در بهبود کیفیت زندگی شهروندان و پیشبرد اهداف توسعه پایدار تاکید کردند.
این اجلاس با دو سرفصل اصلی مسئولیت زیست محیطی (برند سبز) و مسئولیت انسانی برنامه‎ریزی شد که این دو محور به‌عنوان راهکارهایی برای ارتقاء فرهنگ مسئولیت‌پذیری در بین سازمان‌ها و نهادها مطرح شد.
هفتمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی به‌دنبال ترویج فعالیت‌های عام‌المنفعه به منظور التیام بخشی به آلام جامعه و ایفای نقش مؤثر در حل مشکلات اجتماعی نیز بود. این رویکرد نه‌تنها به بهبود شرایط اجتماعی کمک می‌کند، بلکه به شرکت‌ها نیز فرصتی برای نشان دادن تعهدشان به ارزش‌های انسانی و اجتماعی داد.
در بخشی از لوح اهدایی این اجلاس به رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت آفتاب آمده است؛ «نیک می‌دانیم تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و تدبیر و تثبیت عدالت اجتماعی با هدف رفع مشکلات و کاستی‌ها جامعه، در قبال تلاش‌های خستگی ناپذیر مدیریت کلان شماست که با همت والای خود در مسیر نهادینه‌سازی رسالت بنیادین مسئولیت اجتماعی به عنوان اولویتی غیرقابل اجتناب و پویشی داوطلبانه گامی مؤثر نهاده‌اید و همواره سازمان خود را در جهت حفاظت از محیط‌زیست (برند سبز)، مسئولیت انسانی و مسئولیت اخلاقی رهنمون نموده‌اید.»
گفتنی است؛ شرکت پالایش نفت آفتاب در حوزه مسئولیت اجتماعی با درخشش مثال‌زدنی خود، همواره در تلاش است تا فعالیت‌های مؤثرش را در راستای یاری‌رسانی به جامعه توسعه دهد. این شرکت با اجرای پروژه‌های متعدد در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، خدماتی، آموزشی، زیست‌محیطی و… به بهبود کیفیت زندگی مردم و ارتقاء مسئولیت‌پذیری اجتماعی کمک می‌کند که این مهم نشان‌دهنده تعهد عمیق پالایش نفت آفتاب به توسعه پایدار است.