فرم استخدام

سفیر لبخند، هدیه‌ای از نفت آفتاب به مردمان هرمزگان

همزمان با عید سعید غدیر خم، نخستین اتوبوس دندان‌پزشکی کشور با نام سفیر لبخند، در راستای تداوم و توسعه‌ی فعالیت‌های مسئولیت‌ اجتماعی شرکت پالایش نفت آفتاب در هرمزگان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب، در مسیر مسئولیت اجتماعی و عشق به سلامت هموطنان، این شرکت با اقدامی ارزشمند، نخستین اتوبوس دندانپزشکی ایران را در هرمزگان تجهیز و به مردم هرمزگان هدیه کرد. این اتوبوس با نامی که خود گواهی بر هدف و آرمانش است، «سفیر لبخند»، به میدان آمده تا لبخند را به چهره‌های مردم عزیزمان بازگرداند.

اتوبوس «سفیر لبخند»، نمادی از توجه و دلسوزی مسئولان شرکت پالایش نفت آفتاب به سلامت مردم است که در نخستین مأموریت، این اتوبوس به روستای پاسنگ ایسین از توابع بندرعباس سفر کرده است، و طی سه روز، به ارائه خدمات دندانپزشکی به مردمان آن منطقه خواهد پرداخت. این اقدام نشان‌دهنده تعهد این شرکت به بهبود کیفیت زندگی هموطنان در اقصی نقاط کشور در کنار انجام فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی CSR مرتبط با صنعت است.

این اتوبوس درمانی معادل سه مطب دندانپزشکی مجهز است و با داشتن تجهیزات مدرنی همچون سه یونیت مبله و متعلقات، سه دستگاه جرم‌گیری، دو دستگاه اتوکلاو، دو دستگاه کولرگازی و یک دستگاه تصویربرداری دندان، آماده خدمت‌رسانی می‌باشد؛ همچنین سیستم‌های برق، آب، فاضلاب، کف‌سازی، نور و صدا با بهترین مواد و متدها در آن جانمایی و جاسازی شده‌اند تا شرایط برای بهره‌برداری مداوم از آن فراهم باشد.

شرکت پالایش نفت آفتاب با برپایی چندین بیمارستان صحرایی دندانپزشکی و چشم‌پزشکی طی سال‌های اخیر در نقاط مختلف استان هرمزگان، نشان داده که بهداشت و سلامت مردم اولویتی بی‌چون و چرا برای آنان است. در سایه این تلاش‌ها، مسئولان این شرکت امیدوارند، که هر روز تعداد بیشتری از هموطنان عزیزمان از خدمات درمانی با کیفیت بهره‌مند شوند و لبخندهای روشن‌تر و دل‌های شادتر بر جای بماند.