فرم استخدام

نیروهای جوان با خودباوری امکان رشد خود و شرکت را فراهم کنند

تهران- مدیر عامل شرکت پالایش نفت آفتاب، نیروهای جوان را عامل مهم در توسعه و پیشرفت مجموعه دانست و گفت: جوانان با خودباوری و تعیین اهداف مشخص می‌توانند موجب رشد خود و شرکت شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب، مهندس محمدمهدی دوستی در نشست خود با نیروهای تازه استخدام شده در این شرکت، اظهار کرد: نیروهای تازه وارد می‌توانند با نقطه نظرات خود، تأثیر بسزایی در بهبود شرایط موجود شرکت داشته باشند.

وی بابیان اینکه یکی از راه‌های ارتباطی کارکنان با مدیریت شرکت پالایش نفت آفتاب، صندوق پیشنهادات و انتقادات است، عنوان کرد: شخصاً این نظرات را مطالعه، بررسی و پیگیری می‌کنم.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب با تأکید بر اینکه اکثر نیروهای استخدام‌شده جوان هستند، تصریح کرد: برخی افراد نخستین، تجربه کاری خود را از این مجموعه آغاز کرده‌اند.

مهندس دوستی با اشاره به اینکه خود فعالیتم را از جوانی آغاز کرده‌ام، مطرح کرد: معتقد هستم؛ جوان‌ترها می‌توانند در مجموعه خیلی موفق‌تر و مؤثرتر باشند.

وی نیروهای جوان را عامل مهم در توسعه و پیشرفت مجموعه دانست و ادامه داد: جوانان با خودباوری و تعیین اهداف مشخص می‌توانند موجب رشد خود و شرکت شوند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب افزود: انجام یک ساعت ورزش در طول روز می‌تواند بعد از یک سال وضعیت جسمانی و ظاهری یک شخص را تغییر دهد، پس؛ فعالیت هشت‌ساعته در یک مجموعه باید بعد از مدتی موجب تغییرات اساسی در ذهن، مهارت و رفتار افراد شود.

مهندس دوستی اعلام کرد: کارکنان باید از فرصت‌هایی که در اختیارشان قرارگرفته است در راستای کسب مهارت‌ها، اصلاح رفتار، برخورد، تعامل، کار تیمی، حل مسئله و عدم بهانه‌گیری استفاده کنند.

وی بابیان اینکه افراد پرتلاش و نتیجه گرا، در طول فرآیند انجام کار بهانه نمی‌آورند، گفت: این افراد زمینه پیشرفت خود و شرکت را فراهم می‌کنند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب نتیجه گرا بودن را یکی از ویژگی‌های اصلی نیروهای تأثیرگذار عنوان کرد و ادامه داد: کارکنان باید از فرصت‌هایی که در اختیارشان قرارگرفته است به بهترین نحو ممکن برای رشد خود و شرکت استفاده کنند.

مهندس دوستی اظهار کرد: با رشد و توسعه شرکت، مجموعه به مدیران و سرپرستان جدید نیاز پیدا خواهد کرد پس مسیر برای رشد همه کارکنان بازخواهد بود.

وی مطرح کرد: توسعه شرکت باید با رشد کارکنان همراه باشد، چه‌بسا رشد کارکنان باید سرعت بالاتری نیز داشته باشد.