فرم استخدام

گسترش تعاملات بانک ملی و شرکت پالایش نفت آفتاب

جلسه مشترک هیئت عالی‌رتبه و ارکان اعتباری بانک ملی با مسئولان ارشد شرکت پالایش نفت آفتاب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب، جلسه مشترک هیئت مدیره، هیئت عامل و مدیران ارشد بانک ملی، با مسئولان ارشد شرکت پالایش نفت آفتاب در راستای گسترش تعاملات و مشارکت‌های فی‌مابین در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.
طی این نشست که در محل دفتر مرکزی شرکت پالایش نفت آفتاب برگزار گردید، طرفین به موضوعات مختلفی از جمله مسائل ارزی و پتانسیل‌های مشارکت دو مجموعه پرداختند.
این جلسه با حضور مهندس محمد مهدی دوستی رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت آفتاب و مدیران ارشد این مجموعه، دکتر حسن مونسان عضو هیئت مدیره و معاونت امور شعب بانک ملی، دکتر علیرضا گچ‌پززاده عضو هیئت مدیره و معاونت امور ارزی و بین‌المللی بانک ملی به همراه اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل و مدیران ارشد بانک ملی، برگزار شد.
در ابتدای جلسه، مسئولان بانک ملی به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های این بانک در حوزه حمایت از صنایع نفت و گاز پرداختند و بر اهمیت همکاری‌های استراتژیک با شرکت‌های معتبر در این حوزه تاکید کردند. همچنین، از توانمندی‌ها و خدمات متنوع بانک ملی در زمینه تأمین مالی پروژه‌های بزرگ صنعتی سخن گفتند.
دکتر حسن مونسان عضو هیئت مدیره و معاونت امور شعب بانک ملی با بیان اینکه پالایش نفت آفتاب یکی از مشتریان برتر این بانک است، عنوان کرد: این شرکت درحال توسعه می‌باشد که پیشرفت خوبی را تا به امروز داشته است.
وی به طرح‌های توسعه‌ای شرکت پالایش نفت آفتاب اشاره‌ کرد و افزود: نظم و داشتن برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف از ویژگی‌های مهم این شرکت است.
در ادامه، مسئولان ارشد شرکت پالایش نفت آفتاب نیز با اشاره به اهداف مجموعه، طرح‌های توسعه‌ای، زیست محیطی و … گزارشی از فعالیت‌ها و پروژه‌های جاری این شرکت ارائه کردند و به فرصت‌های پیش روی همکاری با بانک ملی در زمینه تأمین مالی و تسهیلات ارزی اشاره کردند و از آمادگی شرکت پالایش نفت آفتاب برای گسترش همکاری‌های دوجانبه خبر دادند.