فرم استخدام

صادرات 374 میلیون دلاری شرکت پالایش نفت آفتاب

بندرعباس- مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب با اشاره به صادرات 374 میلیون دلاری در سال گذشته، اعلام کرد: این شرکت تنها مجموعه بخش خصوصی است که جز ده پالایشگاه نخست کشور قرار دارد

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب؛ مهندس محمدمهدی دوستی در حاشیه بازدید استاندار هرمزگان از شرکت پالایش نفت آفتاب، بابیان اینکه این مجموعه 15 سال گذشته به ثبت رسیده است، اظهار کرد: برنامه ورود به بورس در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: طی سال گذشته این شرکت موفق به کسب مقام سوم صادرات در بین پالایشگاه‌های کشور شده است.

مهندس دوستی ادامه داد: در حوزه کدهای عمومی استانداردسازی مشکلاتی وجود داشت که فرآیند رفع آن دو سال به طول انجامید.

تأکید شرکت پالایش نفت آفتاب بر جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب با تأکید بر جوان بودن مجموعه، مطرح کرد: نیروها بدون سابقه کار در این مجموعه جذب می‌شوند که این نشان دهند اعتماد به توانایی جوانان است.

مهندس محمدمهدی دوستی به برگزاری آزمون استخدامی با همکاری دانشگاه بندرعباس اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از متقاضیان طی سال گذشته از این طریق جذب‌شده‌اند.

وی با اشاره به ایده ساخت مجموعه آموزشی پیش از ورود به دانشگاه در پنج نقطه از استان هرمزگان، تصریح کرد: این مهم در راستای دانش‌افزایی نیروهای آماده‌به‌کار در شرکت پالایش نفت آفتاب می‌باشد که در این مراکز دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای افراد برگزار می‌شود.

ساخت بزرگ‌ترین مدرسه هرمزگان توسط شرکت پالایش نفت آفتاب

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب در ادامه این بازدید با تأکید بر مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت، اظهار کرد: مدرسه ابن‌سینا در استان هرمزگان توسط این مجموعه در حال ساخت است که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهندس دوستی بابیان اینکه بزرگ‌ترین مدرسه هرمزگان با 24 کلاس درس توسط این شرکت ساخته‌شده است، مطرح کرد: دو مدرسه در مناطق رودان و میناب ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به ساخت پارک تفریحی 16 هکتاری در هرمزگان، اعلام کرد: درختان کشت‌شده در این پارک از نوع مثمر هستند که درآمد حاصل از فروش محصولات آن به خانواده زندانیان اختصاص داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب به ساخت 122 واحد مسکن، ویژه ایتام اشاره کرد و ادامه داد: در فاز دوم این طرح 114 واحد مسکونی برای خانواده ایتام، شناسایی‌شده در مناطق روستایی ساخته و تا پایان سال 1402 تحویل داده خواهد شد.

برنامه‌ریزی برای ساخت پنجمین پالایشگاه روغن‌سازی کشور

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب با اشاره به طرح توسعه‌ای شرکت، عنوان کرد: طرح توسعه‌ای پالایشگاهی با ظرفیت 22 هزار و 500 بشکه در روز در حال احداث است که تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهندس دوستی پیشرفت فیزیکی این طرح را 25 درصد عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی لازم در راستای ساخت پنجمین پالایشگاه روغن‌سازی کشور و طرح بنزین انجام‌گرفته است.

گفتنی است؛ استاندار هرمزگان با حضور در پالایشگاه نفت آفتاب از تمامی فازهای این واحد تولیدی بازدید کرد.