فرم استخدام

لزوم تسریع فرآیند پیوستن شرکت پالایش نفت آفتاب به بازار بورس

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف این مجموعه برای پیوستن به بورس، بیان کرد: با توجه به بزرگ شدن شرکت پالایش نفت آفتاب، پیوستن به بورس می‌تواند ما را در رشد و توسعه بیشتر کمک کند.

مهندس محمدمهدی دوستی در بازدید مدیران ارشد فرابورس از شرکت پالایش نفت آفتاب بابیان اینکه اقدامات لازم پیوستن به بورس از سه سال گذشته انجام‌شده است، اظهار کرد: در ابتدا اهدافی برای رشد و توسعه مجموعه مشخص شد که هم‌اکنون از این اهداف جلوتر هستیم.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب با تأکید بر اینکه این مهم نشان‌دهنده مصمم بودن ما در مسیر رشد و توسعه است، گفت: قطعاً این روند رشد در آینده نیز باقدرت ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف این مجموعه برای پیوستن به بورس، بیان کرد: با توجه به بزرگ شدن شرکت پالایش نفت آفتاب، پیوستن به بورس می‌تواند ما را در رشد و توسعه بیشتر کمک کند.

مهندس محمدعلی پیش‌آهنگ در ادامه این بازدید بابیان اینکه شرکت پالایش نفت آفتاب دارای چهار فاکتور مهم و باارزش است که با اعداد و ارقام قابل‌بیان نیست، اظهار کرد: رهبری مدبرانه، خلاقانه و هوشمند مدیران ارشد شرکت یکی از سرمایه‌های بزرگ این مجموعه است.

وی بابیان اینکه در سال 97 جامعه آماری نیروی انسانی این مجموعه 400 نفر بوده است، تصریح کرد: این در حالی است که آمار لیست رسمی بیمه این مجموعه هم‌اکنون به بیش از هزار و 200 نفر رسیده است.

مدیر پالایشگاه شرکت پالایش نفت آفتاب برخورداری از کادر مجرب، دلسوز و خلاق را سومین فاکتور دانست و ادامه داد: همه کارکنان در شرکت پالایش نفت آفتاب به‌صورت جهادی در حال فعالیت هستند که این مهم را می‌توان یکی از عوامل و رمز موفقیت این مجموعه است.

پیش‌آهنگ با تأکید بر اینکه رده سنی همکاران جوان است، افزود: آینده صنعت نفت و کشور در دست این افراد می‎باشد.

وی بابیان اینکه هدف‌گذاری در امور ریز و کلان چهارمین فاکتور مهم این مجموعه است، مطرح کرد: این اهداف به‌صورت مکرر پایش و بررسی می‎شود تا درنهایت به نتیجه برسد.

دکتر محمد شیرازی مدیرعامل فرابورس نیز در ادامه این بازدید با اشاره به اینکه شرکت‌ها زمانی که بزرگ می‌شوند باید شرکای جدید پیدا کنند، تصریح کرد: این امر به نفع شرکت، صنعت و حوزه سرمایه‌گذاری کشور است.

وی بابیان اینکه توسعه شرکت‌هایی همچون پالایش نفت آفتاب برای کشور غنیمت است، اظهار کرد: بررسی‌های نهایی در زمینه‌ی پیوستن این مجموعه به بازار بورس انجام خواهد گرفت و به‌زودی این مهم محقق می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان مسئولان فرابورس از کلیه فازهای شرکت پالایش نفت بازدید کردند.