فرم استخدام

برگزاری دوره‎‌های مهارتی و تخصصی رایگان در مراکز نفت آفتاب

دوره‌های آموزشی مهارتی- فنی و تخصصی به صورت رایگان در مراکز فنی و حرفه‌ای نفت آفتاب برگزار می‌‎شود.

شرکت پالایش نفت آفتاب با هدف توانمندسازی افراد جویای کار در استان هرمزگان به عنوان مسئولیت اجتماعی خود، دو مرکز فنی و حرفه‌ای  را در بندرعباس دایر کرده است.

فرآیند اصلی این مراکز، آموزش‌های مهارتی- فنی و تخصصی رایگان به منظور استفاده عموم مردم استان هرمزگان است که در پایان این دوره‌ها پس از برگزاری آزمون‌های تئوری و عملی مدارک معتبر فنی و حرفه‌ای (قابل ترجمه و ارائه در تمام کشور) را به کارآموزان خود ارائه می‌دهد.

این مراکز مهارت‌آموزی در حال حاضر دارای هشت کارگاه فعال است که رشته‌هایی همچون، کنترل و ابزار دقیق، برق صنعتی، جوشکاری و بازرسی جوش، ایمنی و آتش‌نشانی، پمپ و شیرهای صنعتی، کامپیوتر، لوله‌کشی صنعتی، امور مالی، بازرگانی، صنایع شیمی و پتروشیمی را شامل می‌شود.

واجدین شرایط که 15 سال به بالا دارند می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این دوره‌ها با شماره 07632118410 تماس گرفته، یا به منظور مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 7 صبح الی 15 به آدرس نخل ناخدا، خیابان کار (پشت ترمینال) مرکز فنی‌حرفه‌ای شماره یک بندرعباس، مرکز مهارت‌آموزی نفت آفتاب مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، سرویس ایاب و ذهاب، به مرکز مهارت‌آموزی شماره دو نفت آفتاب واقع در شهرک صنعتی شماره یک بندرعباس یه صورت رایگان، مهیا می‌باشد.