فرم استخدام

دانشجویان بومی هرمزگان توسط پالایش نفت آفتاب بورسیه می‌شوند

شرکت پالایش نفت آفتاب به منظور حمایت از توسعه علمی و آموزشی اقدام به بورسیه تحصیلی دانشجویان بومی استان هرمزگان کرده است.

این شرکت در راستای ایفای نقش خود در حوزه مسئولیت اجتماعی و حمایت از توسعه علمی و آموزشی دانشجویان بومی استان هرمزگان که در دانشگاه‎های برتر کشور مشغول به تحصیل هستند را بورسیه می‌کند.

هدف از این امر ارتقاء دسترسی دانشجویان بومی این استان به تحصیلات عالی و پیشرفت در زمینه‌های علمی، فناوری و حمایت از این افراد است، که به دانشجویان دارای شرایط، طبق قرارداد فی ما بین، شهریه پرداخت می‌شود.

شرایط بورسیه شدن دانشجویان توسط شرکت پالایش نفت آقتاب عبارتند از؛ دارا بودن معدل کل 17 به بالا، گذراندن حداقل 2 ترم در مقطع تحصیلی کارشناسی و حداقل یک ترم در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد.

گفتنی است، دانشجویانی که سابقه حضور در طرح‌های مختلف بنیاد نخبگان را دارند در اولویت انتخاب، قرار خواهند گرفت، افرادی که توسط این مجموعه بورسیه می‎شوند تعهد خدمت در سازمان پس از پایان دوره تحصیلی اخذ خواهد شد که دانشجو در طول تحصیل خود موظف است مقاطعی را به عنوان کارآموز در پالایشگاه واقع در بندرعباس حضور داشته باشد و به ازای حضور، مبلغی را به عنوان حق‌الزحمه به صورت جداگانه دریافت خواهد کرد.

به منظور اطلاع از لیست دانشگاه‎ها و رشته های مد نظر می‌توانید به آدرس https://aftabor.com مراجعه کنید.