فرم استخدام

وعده اشتغال‎زایی شرکت پالایش نفت آفتاب عملی شد

نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی، خمیر، قشم و حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب وعده جذب ۵۰۰ نفر نیرو را داده بود که در این مدت بیش از این میزان اشتغال‌زایی داشته است؛ این مهم قابل تقدیر است.

احمد مرادی در بازدید از شرکت پالایش نفت آفتاب با ابراز خرسندی از حضور در جمع نیروهای این شرکت، موانع مقابل سرمایه‌گذار را آفت جدی برای پیشرفت و آبادانی کشور دانست و اظهار کرد: هر سرمایه‌گذاری که سرمایه شخصی خود را در راستای اشتغال‌زایی و آبادانی کشور به میدان می‌آورد نباید با موانع رو به رو شود.

وی با تاکید بر اینکه نگاه به سرمایه‌گذار در کشور باید تغییر کند، عنوان کرد: موانع موجب ناامیدی سرمایه‌گذار می‌شود به همین منظور همه باید برای رفع این موانع تلاش کنند.

نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی، خمیر، قشم و حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به منظور ایجاد اشتغال و افزایش تولید نباید از هر تلاشی فروگذاری کرد، گفت: سال گذشته مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب وعده جذب ۵۰۰ نفر نیرو را داده بود که در این مدت بیش از این میزان اشتغال‌زایی داشته است؛ این مهم قابل تقدیر است.

مرادی ادامه داد: دولت موظف است سالانه یک میلیون شغل در کشور ایجاد کند، در غیر این صورت با بحران‌های مختلفی مواجه می‌شود.

وی اشتغال، معیشت و اقتصاد را از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم دانست و گفت: تنها راه رفع این دغدغه‌ها جذب سرمایه‌گذار است.

نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی، خمیر، قشم و حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر اینکه تامین خوراک تمامی پالایشگاه‌های کشور وظیفه وزارت نفت است، مطرح کرد: این مهم در بودجه سنواتی و برنامه هفت ساله دولت نیز اشاره شده است.

مرادی با بیان اینکه باید برای حل مشکلات پالایشگاه‌های کوچک سعی و تلاش شود، تصریح کرد: هرمزگان به دلیل شرایط جغرافیایی و آمایش سرزمینی در حال تبدیل شدن به قطب پالایشگاهی کشور است.

وی در پایان این جلسه به ساخت بزرگترین مجتمع آموزشی استان هرمزگان توسط شرکت پالایش نفت آفتاب اشاره کرد و افزود: این مجتمع آموزشی می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش سطح آموزشی فرزندان این استان داشته باشد.