فرم استخدام

بانک صادرات و پالایش نفت آفتاب در مسیر رشد و توسعه

نشستی با حضور رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت آفتاب و مدیر عامل بانک صادرات به منظور بررسی همکاری‌های دوجانبه و تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب؛ در این جلسه که روز شنبه 13 مردادماه برگزار شد، مهندس محمد مهدی دوستی به همراه مدیران ارشد شرکت پالایش نفت آفتاب، دکتر محسن سیفی کفشگری مدیرعامل وعضو هیئت مدیره بانک صادرات و معاونین ایشان حضور داشتند.
طی این نشست بر تقویت همکاری‌های پیشین، از جمله حدود اعتباری، ضمانت‌نامه‌ها و تسهیلات مورد درخواست شرکت پالایش نفت آفتاب، تأکید شد. همچنین، در خصوص همکاری‌های ارزی، به ویژه تأمین مالی ارزی پروژه‌های روغن پایه و نفت خام، گفت‌وگوهای مفصلی انجام گرفت. یکی دیگر از محورهای این جلسه، بررسی امکان سرمایه‌گذاری و فعالیت در شرکت‌هایی بود که فرصت‌ها و شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری را دارند.
مدیران شرکت پالایش نفت آفتاب به جایگاه برجسته این شرکت در میان 100 شرکت برتر و رتبه نخست در صادرات اشاره کردند و توان فنی و مهندسی، کارگاه ساخت تولیدات داخلی و شرایط مالی(به‎ لحاظ شاخص‎های مالی) را از ویژگی‎های برجسته این شرکت عنوان کردند.

حمایت کامل بانک صادرات از پالایش نفت آفتاب

دکتر محسن سیفی کفشگری مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک صادرات در ادامه این جلسه، به نقاط مثبت شرکت پالایش نفت آفتاب اشاره کرد و اعلام داشت: بانک صادرات حمایت‌های کامل را از این شرکت به عمل خواهد آورد. وی گفت: سطح همکاری‌های فعلی با توجه به شرایط بانک صادرات و پالایش نفت آفتاب، نیازمند بهبود است و درخواست‌های شرکت پالایش نفت آفتاب با مساعدت بیشتری بررسی خواهد شد تا در هیئت مدیره تصویب و مورد تأیید قرار گیرد.