فرم استخدام

تفاهم‌نامه احسان؛ همکاری پالایش نفت آفتاب و کمیته امداد برای بهبود زندگی اقشار آسیب‌پذیر

تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت پالایش نفت آفتاب، کمیته امداد امام خمینی (ره) و استانداری هرمزگان به‌منظور اقدامات مشترک مسئولیت اجتماعی در راستای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی اقشار آسیب‌پذیر استان هرمزگان امضا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب؛ تفاهم‌نامه شرکت پالایش نفت آفتاب، کمیته امداد امام خمینی(ره) و استانداری هرمزگان در راستای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی اقشار آسیب‌پذیر استان با  تخصیص میلیاردها ریال اعتبار امضاء شد، که شامل تعهدات گسترده‌ای است.

هدف این تفاهم‌نامه افزایش کیفیت زندگی و ایجاد فرصت‌های بهتر برای نیازمندان استان هرمزگان می‌باشد.

طبق این تفاهم‌نامه شرکت پالایش نفت آفتاب متعهد شده است فعالیت‌هایی از قبیل، احداث 200 واحد مسکونی برای ایتام و محسنین، پرداخت تسهیلات به دو هزار خانوار، اهدای بسته‌های معیشتی، خرید وسایل سرمایشی، حمایت از ایتام و اعزام اتوبوس دندانپزشکی را انجام دهد.

پروژه‌های مشترک مسئولیت اجتماعی؛ از ساخت خانه تا تسهیلات مالی

شرکت پالایش نفت آفتاب با هم‌افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) متعهد شده است که 200 واحد مسکونی برای ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در هرمزگان احداث کند. این پروژه به‌صورت مشارکتی با کمیته امداد اجرا می‌شود.

پرداخت تسهیلات به دو هزار خانوار از مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان هرمزگان یکی‌دیگر از فعالیت‌های شرکت پالایش نفت آفتاب با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) خواهد بود.

همچنین شرکت پالایش نفت آفتاب به همراه کمیته امداد امام خمینی(ره)، چهار هزار بسته معیشتی با سرانه 10 میلیون ریال به نیازمندان اهدا خواهد کرد. این اقدام به‌منظور بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های نیازمند صورت می‌گیرد. این شرکت به‌منظور تأمین نیازهای سرمایشی نیازمندان نیز، با همکاری دو جانبه با کمیته امداد امام خمینی (ره)، 500 دستگاه وسایل سرمایشی (کولر گازی و یخچال) خریداری و به نیازمندان اهدا خواهد کرد. سهم هرکدام از طرفین در این طرح 50 درصد می‌باشد.

حرکت بزرگ پالایش نفت آفتاب؛ کمک به ایتام و نیازمندان هرمزگان

طبق این تفاهم‌نامه شرکت پالایش نفت آفتاب متعهد شده است که از یک هزار نفر از ایتام به‌صورت ماهانه، حمایت مالی کند. این اقدام به‌منظور تأمین نیازهای اساسی و بهبود وضعیت معیشتی ایتام انجام می‌شود.

در راستای ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، این شرکت در اعزام اتوبوس دندانپزشکی مشارکت خواهد کرد. این اتوبوس دندانپزشکی به‌منظور ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی به خانواده‌های نیازمند به مناطق مختلف استان اعزام خواهد شد.

گفتنی است؛ این تفاهم‌نامه نه تنها گام مهمی در راستای بهبود شرایط زندگی اقشار آسیب‌پذیر استان هرمزگان است، بلکه نشان‌دهنده تعهد اجتماعی شرکت پالایش نفت آفتاب و همکاری مؤثر با نهادهای حمایتی می‌باشد. اجرای موفقیت‌آمیز این تعهدات نیازمند هماهنگی و نظارت دقیق بر مراحل مختلف پروژه‌ها و همکاری نزدیک با کمیته امداد امام خمینی (ره) و استانداری هرمزگان است.

انجام سنت حسنه کمک به محرومان توسط شرکت پالایش نفت آفتاب

جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه یکی از منابع درآمدی و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده از کمک‌های مردمی است، اظهار کرد: تفاهم‎نامه سه جانبه احسان برگرفته از سنت حسنه خیر و احسان شرکت پالایش نفت آفتاب است که در راستای کمک به نیازمندان استان هرمزگان و محرومیت‌زدایی امضاء شد.

وی با بیان اینکه این کمک با نیت خالص مسئولان شرکت پالایش نفت آفتاب در عملکرد این مجموعه و زندگی مسئولان و کارکنان آن، آثار با برکت خواهد داشت، گفت: کسانی که دل محرومان و ایتام را شاد می‌کنند جزء بندگان خوب خدا هستند.

تلاش‌های گسترده پالایش نفت آفتاب در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی

مهدی دوستی، استاندار هرمزگان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های شرکت پالایش نفت آفتاب در انجام فعالیت‌های ثمربخش در حوزه اشتغال‌‎زایی، محرومیت‌‎زدایی و بهداشت و درمان این استان، گفت: این شرکت تا کنون گام‌های مؤثری در انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود برداشته است.

وی به فعالیت‌های شرکت پالایش نفت آفتاب در حوزه جذب نیرو، اشاره کرد و ادامه داد: جذب نیروی این شرکت به‌صورت شفاف از طریق برگزاری آزمون انجام می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به فعالیت‌های مدرسه‌سازی این شرکت در هرمزگان، مطرح کرد: مدرسه 24 کلاسه آفتاب یکی از نمونه‌های بارز توجه به مسائل آموزشی این مجموعه است.

دوستی، استاندار هرمزگان با تأکید بر فعالیت‌های خیرخواهانه شرکت پالایش نفت آفتاب در حوزه بهداشت و درمان، ساخت مدرسه و ساخت مسکن، عنوان کرد: نخستین اتوبوس دندان‌پزشکی مجهز که دارای سه تخت فعال است توسط این مجموعه به بهره‌برداری رسیده است.

وی شرکت پالایش نفت آفتاب را یکی از پیشروترین صنایع خصوصی در این استان دانست و گفت: این شرکت در تمامی مراحل محرومیت‌زدایی در کنار دولت‌ها بوده است که در دولت سیزدهم نمود آشکاری داشت.

تعهد پالایش نفت آفتاب به مسئولیت‌های اجتماعی: از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد

محمد علی دوستی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت آفتاب در ادامه این مراسم با قدردانی از همکاری اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و استانداری هرمزگان در اجرای هر چه بهتر مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت، مطرح کرد: شرکت پالایش نفت آفتاب برای همراهی و انجام مسئولیت‌های اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

شرکت پالایش نفت آفتاب همیار کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان

حمید باسره، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان نیز در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسیر کمک به نیازمندان همکاری در اجرای برنامه‌های مسئولیت اجتماعی و کمک‌های مردمی است.

وی شرکت پالایش نفت آفتاب را یکی از همیاران این نهاد در رسیدن به اهداف خود عنوان کرد و گفت: امیدواریم در برنامه‌های تعیین شده بتوانیم بیشترین خدمت و کمک‌رسانی را به نیازمندان داشته باشیم.

شرکت پالایش نفت آفتاب در همه زمینه‌ها به خوبی می‎‌درخشد

گفتنی است؛ پس از امضاء این تفاهم‌نامه مسئولان شرکت پالایش نفت آفتاب و کمیته امداد امام خمینی(ره) با نماینده ولی فقیه در هرمزگان دیدار کردند.

حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه هرمزگان در این دیدار، گفت: شرکت پالایش نفت آفتاب جزء معدود صنایع خصوصی هرمزگان است که در عرصه مسئولیت اجتماعی بیشترین سهم و حضور را دارد.

وی با تأکید بر اینکه شرکت پالایش نفت آفتاب در همه زمینه‌ها به خوبی می‎‌درخشد، مطرح کرد: این مجموعه آینده روشنی دارد و در آینده نزدیک هم‌پا با صنایع بزرگ کشور رشد خواهد کرد.

حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده کمک به ایتام و نیازمندان را بسیار ارزشمند دانست و عنوان کرد:  شرکت پالایش نفت آفتاب در این حوزه نقش مهم و مؤثری داشته است.